Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Pocałunki

Pocałunki

MOWA POCAŁUNKÓW - NIE WSZYSTKIE POCAŁUNKI ZNACZĄ TO SAMO




1.Pocałunek w czoło to wyraz uczuć „rodzicielskich”; niesie za sobą obietnicę bezpieczeństwa, opieki i zaufania. Całując w ten sposób wybranka komunikujemy mu chęć wsparcia i dodania otuchy.

2.Całus w policzek to przypieczętowanie przyjaźni. Wyraża naszą lojalność, życzliwość oraz poczucie duchowej bliskości.

3.Ucałowanie wierzchu dłoni jest wyrazem naszego szacunku wobec danej osoby. Dodatkowo komunikuje oficjalny charakter naszych relacji.

4.Całus w nosek to element przekomarzania się z partnerem. W ten sposób mówimy, że będziemy pobłażliwi wobec jego pomysłów, choć tak naprawdę nie traktujemy ich serio.

5.Krótki pocałunek w usta to obietnica rychłej zmiany naszej relacji, deklaracja czułości i tlącej się już miłości.

6.Przesłanie całusa dłonią w powietrzu to znak, że nie ma nas już myślami przy danej osobie, jeśli chcemy okazać jej serdeczność nie czekajmy zatem aż odjedzie.

7.Pocałunek francuski to wyraz erotycznego pożądania i zaproszenie do kontynuacji gry miłosnej.

8.Ucałowanie wnętrza dłoni wyraża niepewność co do charakteru Waszego związku. Jest zarazem pytaniem o to, czy druga strona zgadza się na przekroczenie pomiędzy Wami granic zwykłej znajomości.

9.Całus w ucho to frywolna zaczepka, ale i zapowiedź, że niełatwo dasz się poskromić.

10.Ucałowanie stopy to wyraz głębokiego oddania i deklaracja dozgonnej miłości, nawet jeśli nie może być odwzajemniona.

11.Pocałunek w kark to prośba, abyś wreszcie oderwał się od swojego komputera!


Gucia:* 09.06.2007 [Powrót] Dodaj komenta :*



Fajne
Isssa 02.06.2009
| brak www IP: 83.20.113.114

zajebisty blog
maniek 08.09.2008
| brak www IP: 83.7.118.17

Ooo jaa xD nawet nie ma co napisać... ;] Bo o pocałunkach pisać tutaj nie będę xPP Mogłaś Gucia napisać coś od siebie a nie... :))
PozDróWka ;* i buziaki w kark ^^
Magnes 11.06.2007
| brak www IP: 89.191.130.254

Ooo jaa xD nawet nie ma co napisać... ;] Bo o pocałunkach pisać tutaj nie będę xPP Mogłaś Gucia napisać coś od siebie a nie... :))
PozDróWka ;* i buziaki w kark ^^
Magnes 11.06.2007
| brak www IP: 89.191.130.254

Ooo jaa xD nawet nie ma co napisać... ;] Bo o pocałunkach pisać tutaj nie będę xPP Mogłaś Gucia napisać coś od siebie a nie... :))
PozDróWka ;* i buziaki w kark ^^
Magnes 11.06.2007
| brak www IP: 89.191.130.254

Ooo jaa xD nawet nie ma co napisać... ;] Bo o pocałunkach pisać tutaj nie będę xPP Mogłaś Gucia napisać coś od siebie a nie... :))
PozDróWka ;* i buziaki w kark ^^
Magnes 11.06.2007
| brak www IP: 89.191.130.254

Ooo jaa xD nawet nie ma co napisać... ;] Bo o pocałunkach pisać tutaj nie będę xPP Mogłaś Gucia napisać coś od siebie a nie... :))
PozDróWka ;* i buziaki w kark ^^
Magnes 11.06.2007
| brak www IP: 89.191.130.254








Lay by Carmen

powered by : blog4u
My
koffaniutki-blogus

' Bliska dla bliskich... z dystansem do wszystkich... '
Powrót do strony głównej
* Elo elo 3 2 0 jestem Agatka mam 15lat

i mieszkam w Bydgoszczy.

Moja ksywka to Gucia=*

Urodziłam sie 5 styczńa.

Kocham i Uwielbiam:

*2a (moja),2b,1e xD

*Toniego i Weronice(przyjadę do was niedługo)

*Moją siostrę Pati i szwagra Arka

*całą Mallorce i tamtejszych ludzi

*słuchać muzyczki

*Cassie, ciare, Mandy Moore,Kelly Clarkson,Avril Lavigne,Renee Olstead

*Wakacje

*Śmiać się

*Mój rowerek

*gadać z ludzmi na gg:9063435 i skypie

*Moje chomiki i mojego kota Mańka

*telewizorek

*Moją całą zwariowaną rodzinkę

*Kuzynkę Kingę

*Koleżanki

*Mój pokoik

*błyszczyki

*moja strone na fotce zapraszam www.1Gucia1.fotka.pl

*zakupy ...^^

*dlugo szpać ZzZz....

Chyba to na tyle ale narazię to wielki

Buuuuuuziak!!!




Fav





Link Me

Ulubione osoby



Linki
Blogi znajomych
http://blog.tenbit.pl/zuza_ziaro
http://tokio-gustav.blog.onet.pl
http://marzenia-spelnienia.blog4u.pl
http://blog.tenbit.pl/aduSia_xD
http://monia-karola.blog.onet.pl
Zrób swoj dom
Moherowy beret
Moherowy beret 2




Book
Zostaw po sobie ślad
Dodaj wpis do ksiegi kości
6



Archive
2008
Styczeń:D
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
2006
Listopad
Sierpień
Lipiec
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty




Music

Szablon